Dat was het dan weer

9 oktober 2012 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

9 oktober.

1 overnachting gehad in het Ramada Airport & Cruishotel. Gisteren hebben we nog wat inkopen gedaan in de SawgrassMall. En crisis in Amerika, het zal allemaal best wel maar daar hebben ze in Florida geen last van.  Vanmorgen de koffers weer een beetje herpakt want de nieuwe aankopen moeten mee. Na het ontbijt zijn wij naar de Airport gegaan en daar zitten wij nu. Nog maar 2 uur wachten om te boarden, dan vliegen wij eerst Naar Atlanta en dan weer 2,5 uur wachten om onze reis te vervolgen naar 020. Morgen rond de klok van 08:20 uur staat aankomst  gepland. Gelukkig een hele lange dag om een Jetlag te voorkomen grrr. Maar je moet er wat voor over hebben.

En dan……wassen, strijken, boodschappen enz.

Gelukkig 22 december naar de wintersport pfffff, weer koffers pakken.

Wij hopen dat jullie de reisverhalen een beetje leuk hebben gevonden, wij vonden het leuk om te schrijven.

Patricia & Monique xxx

1. Conny:
    9 oktober 2012
    Ik vond jullie reisverhalen héél leuk, het eerste wat ik deed was kijken of jullie een nieuw verhaal hadden geschreven , goede reis XXXXXXXXX
  2. Astrid:
    9 oktober 2012
    Nou het was erg leuk om jullie verhalen te delen, maar alvast welkom in het koude kikkerlandje. Bel morgenavond wel even. Goeie reis!!
  3. Ma en Pa Veen:
    10 oktober 2012
    We de verhalen hardstikke leuk, en de foto's, voor morgen welkom thuis
  4. Marian:
    10 oktober 2012
    Was zeker leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Dit is toch leuker dan een postkaart.hihi .

Groetjes , Marcel en Marian.