Laatste dag op Zee

7 oktober 2012

Dat was het dan weer,

18 dagen op de Celebrity Infinity, met als hoogte punt het Panama Kanaal. Wij hebben zelfs nog een certificaat  gehad omdat wij door het Panama Kanaal zijn gevaren.  Gisteravond hebben wij het laatste gala diner gehad kompleet met optocht van alle obers, koks de hele mik mak. Wel weer erg leuk want de mensen werken er echt keihard.

Vandaag lekker in het zonnetje gezeten en nog even nagenoten van alles wat we weer hebben gedaan. Het is echt een geweldig mooie reis geweest! Nu zitten we in onze hut en hebben de koffers ingepakt want die moeten voor 23:00 uur voor de hut staan zodat wij morgenochtend om 08:30 uur het schip kunnen verlaten en ergens de koffers weer oppikken. En als wij vanavond terug komen ligt de grootste verrassing klaar…..de eindafrekening van alles wat wij aan boord hebben uitgegeven! Jammer, maar gelukkig kan je op de tv je account nakijken dus komen wij niet echt voor verrassingen te staan.

Morgen komen wij om 07:00 uur aan in Fort Lauderdale Florida. Daar nemen wij een taxi naar het Ramada Airport & Cruise hotel, want wij vinden dat wij nog een dagje shoppen hebben verdiend! Dus hup, koffers op de kamer en naar de SawgrassMall.

Next port of Call: Fort Lauderdale

1. Conny:
    8 oktober 2012
    Wat een prachtige reis hebben jullie gehad , ik vond het ook leuk om er toch een beetje bij te zijn .
    Shop ze XXXXXXXX
  2. Pa en Ma:
    8 oktober 2012
    Wij hebben geweldig genoten van jullie verhalen ,en voor vandaag shop ze !!!!! in de SawgrassMall