Op zee

3 oktober 2012

3 oktober op zee

Kort verslag van een dag op zee. Vanmorgen waren zowaar laat uit bed 08:15 uur! Eerst even ontbijten en daarna het logboek bijschrijven want daar hadden wij gisteren geen zin meer in. Na het ontbijt een plaatsje in de zon gezocht en dat was niet zo moeilijk. Wat is het warm, en zelf op het tweede dek geen zuchtje wind. Wij zijn in de buurt van Panama, veel scheepvaart komt er nu voorbij. De zon ging al om 17:45 uur onder, maar het was nog zo ontzettend lekker aan dek dus zijn wij nog even blijven zitten om te genieten van een zwoele avond. Na de show en diner was er een Pool Party, een gezellig avond lekker aan dek.

Vannacht gaat de klok weer 1 uur vooruit dus hebben wij weer 7 uur verschil met jullie. Ik heb zojuist de wekker gezet voor morgenochtend. De Loods is om 05:45 uur aan boord zijn en de eerste sluis is om 07:45 uur. Morgenochtend gewoon om 6:00 uur aan dek omdat wij het hele circus wil zien. Het ontbijt is ook aangepast dus aan koffie geen gebrek.

Dit was het even, en op naar morgen PANAMA KANAAL!!!

Next port of Call: Cartagena, Columbia

1. Conny:
    4 oktober 2012
    Ben benieuwd naar het volgende verslag over hoe hoe gaat in de sluis, word wel vroeg op voor jullie .
    XXXX
  2. Gerda Rieborn:
    Een keer een vroegertje - moet kunnen - groeten
  3. Nancy van baarle:
    Hoi hoi,

Echt leuk jullie verslagen, probeer het elke dag te lezen maar soms vergeet ik het. Ik lees wel dat jullie het super naar je zin hebben en een hoop zien en beleven.
    Nog heel veel plezier ladies !!!!
  4. Astrid:
    4 oktober 2012
    Waar jullie ook zij he, altijd een beestebende!! Ziet er wel goed uit allemaal. Veel plezier verder en een dikke knuf. Astrid
  5. Ma en Pa Veen:
    4 oktober 2012
    Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat, ik hoop op mooie foto's, groetjes xxx