Op zee

29 september 2012 - Acapulco, Mexico

29 september dag op zee.

Even een correctie op het vorige bericht, we zijn 3 dagen op zee i.p.v. 2. Ja, het leven hier aan boord is zo relaxt dat je af en toe niet meer weet welke dag, welke datum het is. Zojuist kregen wij weer de mededeling dat de klok komend nacht weer 1 uur terug gaat! Dus vanaf morgen hebben wij weer een tijdverschil met jullie van 8 uur. Uiteindelijk komen wij uit met een tijdsverschil van 6 uur, snappen jullie het nog?

Vandaag naar de wijn proeverij geweest, wij hebben nog nooit zo lang en interessant met een glas wijn gedraaid, er aan geroken en erover gesproken alvorens het op te drinken. Wij kregen 5 glazen wijn uit vijf verschillende landen en streken. Jammer dat er een beetje weinig in de glazen zat, maar was wel even leuk om te doen. Nadat we de glazen achterover hadden geslagen zijn wij weer terug gegaan naar het zonovergoten dek.

Wij hebben wat foto’s gemaakt omdat wij jullie dit natuurlijk niet willen onthouden. Het is 35 graden en een zacht zwoel briesje.

Dit is de weersverwachting ook voor de komende 2 dagen op zee.

Next port of call: Puntarenas, Costa Rica

1. Gerda Rieborn:
    30 september 2012
    Snap van dat tijdsverschil-verhaal geluk niets meer, als jullie nu maar de bar tijden in de gaten houden zal alles wel goed komen en hier is wel 15 graden, dan wordt alles nog veel leuker, groetjes
  2. Ma en Pa Veen:
    30 september 2012
    Maar goed ook dat er maar kleine beetjes wijn werden geschonken anders had je langer last van een tijdsverschil gehad, groetjes
  3. Conny:
    30 september 2012
    Zo dat is lekker genieten met 35 graden in het zwembad en de nodige ( kleine) wijntjes hahah.
    XXXX
  4. Peter Rietveld:
    1 oktober 2012
    Wat hebben jullie toch een rotleven :). Een bericht van het thuisfront: de dames hebben gisteren verloren met 0 - 4.
  5. Wim en Linda van Manen:
    1 oktober 2012
    Heerlijk hé zo schip. ook wij hebben op onze cruise naar het Panama kanaal een flinke storm meegemaakt. Jullie wacht ook nog een verrassing als alle passagiers moeten helpen het
    schip door de sluizen van het Panama kanaal te trekken.
    (geintje) wij lezen jullie berichtjes met veel plezier.